Ακύρωση Παραγγελίας-Προϋποθέσεις

Με πρωτοβουλία του καταναλωτή: Γίνεται δεκτή μόνο πριν την αποστολή της παραγγελίας σας μέσω της ιστοσελίδας μας, μέσω του δοθέντος με την παραγγελία σας e-mail. Εάν η ακύρωση γίνει αφού ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της, τότε επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα.

Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί με το ίδιο τρόπο όπου έγινε και η πληρωμή.

Επιστροφές Προϊόντων-Γενικά

Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται. Τα προϊόντα μόνο αντικαθίστανται.

Αλλαγές / Επιστροφές δεν πραγματοποιούνται στα σκουλαρίκια και στα μαγιό για λόγους υγιεινής.

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένες περιπτώσεις οι οποίες είναι οι εξής:

  • Η περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν κάποιο πραγματικό ελάττωμα ή είναι κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του anassa-clothing.gr
  • Η περίπτωση κατά την οποία το anassa-clothing.gr σας έστειλε εκ παραδρομής λάθος προϊόντα και όχι αυτά που παραγγείλατε.
  • Η περίπτωση κατά την οποία το προϊόν που σας αποστείλαμε έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση.
  • Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών.

Όροι Επιστροφών

Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό τους παρακάτω όρους, αλλιώς το anassa-clothing.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μη προχωρήσει σε αντικατάστασή τους:

Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς ήταν πριν την πώληση στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας καθώς και όποιο δώρο πιθανώς περιελάμβανε αυτή. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί το επιπλέον δώρο, τότε η αξία του αφαιρείται από το επιστρεφόμενο ποσό. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους κατάστασης, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να το προϊόν να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο). Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα για αγορά άλλου προϊόντος ή προϊόντων ίσης αξίας ή να του επιστραφούν τα χρήματα σε περίπτωση που πλήρωσε μετρητά. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε σχετικά με το προϊόν και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο info@anassa-clothing.gr τις εργάσιμες ώρες και ημέρες.

Yπαναχώρηση

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).

 

Διαδικασία Επιστροφών

Αποστολή προϊόντος

➢ Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή ή χρησιμοποιείτε το κουτί στο οποίο το παραλάβατε.
➢ Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο με το οποίο μας γνωστοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα.
➢ Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας και συγκεκριμένα μέσω του αρμόδιου τμήματος επιστροφών.

Close search
Καλάθι
Back To Top